کبری غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در این مسابقه ها پگاه عزت پناه در رشته تپانچه و در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان مدال برنز را کسب کرد.
وی افزود: همچنین در این مسابقه ها نمایندگان شایسته ایلامی خانم ها حدیث قیطاسی، پگاه عزت پناه و یکتا یعقوبی مقام سوم تیمی در رشته تپانچه را نیز بدست آوردند.
غیاثی یادآور شد: این رقابت ها جهت انتخاب تیم ملی برای اعزام به مسابقات جاکارتا برگزار شد و پگاه عزت پناه و آرمینا صادقیان که در اردوی تیم ملی نیز حضور داشتند بار دیگر به تیم ملی دعودت شدند.
رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: این مسابقات با حضور 600 ورزشکار از استان های سراسر کشور در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی 50 متر آزاد در تهران برگزار شد که تیم ایلام موفق به کسب پنج مدال تیمی و انفرادی شد.
غیاثی تاکید کرد: تیراندازان ایلامی در 2 بخش آقایان و بانوان جز افتخارات کشور و استان ایلام و عضو ثابت تیم ملی و اردوها هستند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و فراهم کردن شرایط مناسب برای پیشرفت آنها شاهد حضور مداوم و کسب افتخارات ملی و بین المللی و جهانی آنها باشیم.
به گزارش ایرنا، تیراندازان ایلامی طی سالیان اخیر بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی کسب کرده اند، از موفق ترین ورزشکاران استان در این رشته پوریا نوروزیان است که عضو تیم ملی در المپیک ریو بود.
همچنین رئیس هیات تیراندازی استان ایلام خانم کبری غیاثی نیز بعنوان سرپرست و آقای فرشید عبدالمحمدی بعنوان مربی تیم ملی با اهداف پروازی هستند که برای اعزام به راقبت های جهانی روسیه برگزیده شده اند.
800 ورزشکار زن و مرد استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت می کنند.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.