عمران خودآموز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایش ها با عنوان استخوان درد و انقباض کار 2 گروه از هنرمندان استان ایلام است.
وی در خصوص نمایش استخوان درد گفت: این نمایش به نویسندگی علی شکری و افسانه محمدی با موضوع مسایل اجتماعی با نگاه ویژه به مشکلات زنان در جامعه 9 بازیگر دارد که هر روز ساعت 19 عصر تا 17 شهریورماه بروی صحنه خواهد رفت.
وی بازیگران این نمایش را بهاره محکی، سارا علی محمدی، پریسا یار محمدیان، فاطمه اسدالهی، کوثر محمدی، نیلا قبادی، کوثر محدودی، فاطمه شفیعی، نازنین عبدی عنوان کرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام موضوع نمایش انقباض را هم اجتماعی عنوان کرد که به نویسندگی علی شعاعی و کارگردانی طیبه صیدمحمدی از 13 تا 19 شهریورماه در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام بروی صحنه خواهند رفت.
وی بازیگران این نمایش را محمد محمدیان شمالی، حسنی قبادی، طیبه صیدمحمدی و امید رستم خانی عنوان کرد که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
به گفته وی، این نمایش ها در سانس های مختلف اجرا و علاقه مندان می توانند با مراجعه به مجتمع ارشاد از آنها دیدن کنند.
بیش از 700 نفر در استان ایلام در قالب بیش از 40 گروه نمایشی عضو انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام هستند و در هفت سالن نمایش های خود را اجرا می کنند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.