به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: رانندگان باید بدانند برای خواب هیچ گزینه ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد که بتوان آن را کنترل کرد بجز اینکه رانندگان هر کجا احساس خستگی کردند و خوابشان می آید از ادامه رانندگی خودداری و به استراحت کافی بپردازند و این تنها راه جلوگیری از وقوع تصادفات واژگونی در هنگام خستگی و خواب آلودگی است.
وی اضافه کرد: چهار تخلف اصلی شایع که منجر به این نوع تصادفات می شود شامل خستگی و خواب آلودگی ، انحراف به چپ ، توجه نکردن به جلو و سرعت غیرمجاز است.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در طول ایام سفر در جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت کردن فاصله طولی خودروی خود با دیگر خودروها را رعایت و در صورت خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده ای نباشیم و بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات در کاهش تصادف سهیم باشیم.

** پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در ایوان

جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مقررات و تذکرات صادره پلمپ شدند.
سرهنگ نوروز شریعتی افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و متخلف طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی 3 روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.
وی تاکید کرد: در همین راستا 80 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح چهار واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مقررات مربوطه پلمپ و برای 17 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر شد.
سرهنگ شریعتی افزود: در همین راستا به 36 واحد صنفی دیگر در خصوص رعایت قوانین صنفی تذکر داده شد.
جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

** کشف 2 تن برنج قاچاق در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف 2 تن برنج قاچاق و فاقد مجوزهای گمرکی توسط ماموران مستقر در ایست و بازرسی پل گاومیشان خبر داد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.