ضیاء رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان مددجو در آستانه سال تحصیلی جدید به این دانش آموزان کمک هزینه از سوی این نهاد برای خرید نوشت افزار و پوشاک پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه هنوز مبلغ این کمک هزینه مشخص نشده افزود: این کمک هزینه که سرانه آن برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است، به منظور رفع نیازهای اولیه دانش آموزان مددجو بوده که به بیش از چهار هزار دانش آموز پرداخت خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: علاوه بر این جشن عاطفه ها نیز در 2 مرحله قبل و بعد از شروع سال تحصیلی در استان برگزار و کمک های جمع آوری شده در اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد.
رضایی اضافه کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها اواخر شهریور ماه جاری است و این نهاد با برپایی پایگاه ها در مناطق مختلف استان کمک های مردم به دانش آموزان نیازمند را جمع آوری می کند.
وی یادآور شد: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز اواسط مهرماه با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می شود که در قالب آن زنگ عاطفه ها در مدارس نواخته و دانش آموزان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های مستقر در مدارس تحویل دهند.
رضایی تاکید کرد: کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان ایلام توزیع خواهد شد.
بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.