بهروز دشتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک از مهم ترین پروژه های حوزه راهسازی شهرستان است که در مرحله نخست شامل 12 کیلومتر با اعتبار 120 میلیارد ریال آغاز و هم اکنون با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست و تا اربعین 50 درصد از این مسیر آسفالت خواهد شد.
وی از تایید مرحله دوم این پروژه به طول 18 کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر نیز به مناقصه رفته و در آینده نزدیک پیمانکار آن تعیین و عملیاتی می شود.
مدیر راه و شهرسازی دهلران چهار بانده کردن محور دهلران ـ مهران را از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی در این شهرستان برشمرد و تاکید کرد: مطالعه این مسیر نیز توسط مشاور در حال انجام است و در مراحل مختلف اجرایی می شود.
دشتی یادآور شد: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان 57 میلیارد ریال برای پروژه های راه و شهرسازی مصوب شده که پروژه های آن تعریف و برای آسفالت راه روستایی فرخ آباد، مطالبات کنار گذر دهلران ، احداث راه روستایی بلوطستان ، ایجاد جاده گوراب ـ گرازان ، اصلاح نقاط حادثه خیز و بهسازی محور دهلران ـ مورموری هزینه می شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش مسکن و ساختمان نیز اضافه کرد: ساماندهی نواحی 52 دوگانه شهر جهت صدور اسناد مالکیت ، ساماندهی و شناسایی بافت های فرسوده جهت احصا و مقاوم سازی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجار و صیانت از اموال بیت المال در بخش اراضی شهری و ساماندهی منازل سازمانی در شهر دهلران و زرین آباد از اقدامات این حوزه است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.