سیروس مرادحاصلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 194 میلیارد و 810 میلیون ریال از منابع مختلف ملی ، استانی و شهرستانی هزینه شده است.
وی افزود: استقرار اداره جهاد کشاورزی با افتتاح ساختمان آن در بخش چشمه شیرین به عنوان نقطه شروعی برای توسعه و تجهیز ادارات این بخش خواهد شد که برای نوسازی و تجهیز این ساختمان یک میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده است و مقرر شده ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در این ساختمان مستقر شوند، ضمن اینکه در این ایام ساختمان اداره امور مالیاتی این شهرستان نیز راه اندازی می شود.
فرماندار بدره با اشاره به هزینه 50 میلیاردی واریانت چشمه شیرین یادآور شد: این مسیر که از مطالبات مهم مردم منطقه و از راه های اصلی استان بود در هفته دولت بصورت کامل مورد بهره برداری قرار گرفته و افتتاح می شود.
مرادحاصلی با پر اهمیت خواندن خدمات رسانی به روستاییان یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در شبکه برق رسانی روستاها وجود داشت، 13 پست جدید با هزینه سه میلیارد ریال به سیستم اضافه شده است ، همچنین طرح بزرگ آبرسانی به روستاهای جابر، موسی، خوشقدم و تلخاب نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی در مورد دیگر طرح های هفته دولت در بدره گفت: 38 باب منزل مسکونی برای مددجویان یک و 2 معلولیتی تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده است که منازل خانواده های 2 معلولیتی افتتاح و بقیه منازل نیز کلنگ زنی خواهند شد ، ضمن اینکه ساختمان دبیرستان حضرت زینب سلام الله علیها در شهر بدره نیز کلنگ زنی می شود.
فرماندار بدره در مورد طرح های گازرسانی روستایی گفت: گازرسانی به روستاهای کلم بالا و پایین با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شرکت گاز و از مسیر شهرک ولیعصر انجام می شود که با اجرای آن پوشش گاز در مناطق شهری بدره به 100 درصد و در مناطق روستایی به 97 درصد می رسد.
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و هم اکنون دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.