علی اکبر شفیع زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا از امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند و در بدو ورود به محل شورا با برگزاری انتخابات داخلی جایگاه اعضای هیات رئیسه این شورا تعیین شد.
وی افزود: بر اساس این انتخابات عبدل کرم خدایی به عنوان رئیس شورا، میثم خدارحمی نایب رئیس، اسماعیل کریمی نیا منشی، هوشیار هنجاری سخنگو و سید رامین رحیمی نیز به عنوان منشی و خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.
شفیع زاده یادآور شد: اعضای جدید شورای شهر شهر دره شهر با معرفی سرپرست از ادامه همکاری با شهردار فعلی این شهر امتناع کردند و نجف هواسی در سمت سرپرست تا زمان معرفی رسمی شهردار جایگزین عباس دریکوند شد که به مدت 6 ماه شهردار دره شهر بود.
وی در مورد نتیجه انتخابات داخلی هیات رئیسه اعضای شورای شهر بخش ماژین نیز گفت: هوشنگ کرمی به عنوان رئیس، امیر شفیع زاده نایب رئیس، فرزاد طاهری منشی، محمد صفری خزانه دار و عصمت الله کمرزاده سخنگو انتخاب شدند و گمانه زنی هایی از سوی اعضای شورای شهر ماژین برای ابقای محمود خنجری شهردار فعلی وجود دارد.
شهرستان دره شهر دارای 2 بخش مرکزی و ماژین و 55 روستا است و طبق سرشماری سال گذشته، 43 هزار و 878 نفر جمعیت دارد که حدود 50 درصد این جمعیت در شهر دره شهر سکونت دارند.
خبرنگار: زهرا موسوی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.