محمدرضا مروارید روز چهارشنبه در دیدار با نشان آورترین و پرافتخار ترین ورزشکار استان و تیم ملی کاراته اظهار کرد: ورزش در استان ایلام طی سال های فعالیت دولت یازدهم به مدد برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های اجرایی، پیشرفت و رشد مناسب و زیادی داشته است.
وی با تشریح موفقیت ها و افتخارهای ورزشکاران ایلامی افزود: قهرمانان و ورزشکاران استان در این چند سال با کوشش خستگی ناپذیر خود در عرصه رقابت های کشوری، جهانی و المپیک افتخار آفرینی کرده اند.
استاندار ایلام تاکید کرد: مسیر و حرکت رو به رشد ورزش استان امسال و سال های آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا می کند و ورزشکاران ایلامی با درخشش در میدان های کشوری، بین المللی، جهانی افتخارهای بسیاری برای این استان کسب خواهند کرد.
مروارید خواستار امنیت شغلی قهرمانان ورزشی شد و یادآور شد: توجه به ورزشکاران ، افتخارآفرینان و قهرمانان استان می تواند دیگر جوانان را نیز برای ورود به عرصه ورزش و دوری از معضلات و مشکلات اجتماعی ترغیب کند.
وی با تبریک کسب مقام قهرمانی کاراته کای ایلامی ذبیح الله پورشیب در مسابقات جهانی لهستان گفت: ایشان یکی از قهرمانان بنام و الگوی ما در کشور و سطوح بین المللی است و نشان داده که می تواند در مسابقات قهرمانی افتخارات بسیاری را برای کشور و استان کسب کند.
استاندار ایلام افزود: از ذبیح الله پورشیب به خاطر زحماتی که برای کشور کشیده و این نام نیک ایران را در دنیا به ارمغان آورده و ایلام را مطرح کرده صمیمانه تشکر می کنم.
به گزارش ایرنا، ذبیح اله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی، در بازی های جهانی لهستان تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران را پس از 36 سال صاحب نشان طلای جهانی کرد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714737
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.