به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد شرفی در مراسم افتتاحیه پاسگاه انتظامی انجیره در شهرستان آبدانان روند الکترونیکی شدن اقدامات پلیس در سطح ناجا بویژه کلانتری ها و پاسگاه ها را مطلوب ارزیابی کرد.پ
وی اظهار کرد: در حال حاضر مراجعه کنندگان به کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی با ارسال پیامک از روند پیشرفت پرونده خود مطلع می شوند و از این طریق اقدامات صورت گرفته به آنها ابلاغ می شود.
سردار شرفی با اشاره به طراحی 40 اقدام فناورانه در سطح ناجا بویژه کلانتری ها و همچنین طراحی یک مرکز پایش افزود: در استان ایلام با تلاش های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایند سازی محیط کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا جمعیت و جغرافیا را دو مولفه قدرت کشورها دانست و یادآور شد: ایران اسلامی با وجود احاطه کامل و امنیت مطلوب در حوزه جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی کیفی و شایسته از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان می باشد .
وی تاکید کرد: اینکه برخی جرائم در استان بدست خود مردم و با وساطت معتمدان و ریش سفیدان حل و فصل می شود نشان دهنده بهره مندی پلیس استان از سرمایه های اجتماعی و انجام فعالیت های درون سازمانی است.
سردار شرفی گفت: مردمان این سرزمین در زمان جنگ با وجود اینکه مستقیم درگیر بودند سرزمین و کاشانه خود را رها نکرده و با اقتدار از آب و خاک خود محافظت کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با تاکید بر استفاده پلیس از ظرفیت های عظیم مردمی برای تامین امنیت اجتماعی پایدار، گزارشی از وضعیت امنیت استان و اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و احداث پاسگاه ها و کلانتری ها در جای جای استان ارائه کرد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.