حجت الاسلام علی عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دهه کرامت یادآور وجود حضرت زهرا و حضرت زینب (سلام الله علیها) و مبین تحول آفرینی بانوان آسمانی است و اینکه می توانند رهبری دل های صدها میلیون مسلمان را در اعصار مختلف عهده دار شوند.
وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی در جامعه افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی فراوان از جمله ماهواره، فضای مجازی و اینترنت که در جامعه وجود دارد و برای از بین بردن قبح کارهای حرام به تبلیغ روابط آزاد دختر و پسر دست می زنند، باید توجه کرد که به صورت سالم، پاک و با تبعیت از دستور دین اسلام به ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بدره خواستار توجه به مساله حجاب و عفاف در جامعه شد و گفت: همه اقشار جامعه باید لزوم توجه به بنیان خانواده ها و جلوگیری از آسیب ها را مد نظر قرار دهند و با وجود الگوهای مناسبی مانند حضرت فاطمه زهرا و حضرت معصومه (سلام الله علیها) رعایت حجاب و عفاف را در تمام زمینه های زندگی سرلوحه رفتاری خود قرار دهند.
وی عمده دستورهای دینی مورد تاکید برای دختران جامعه اسلامی را چنین عنوان کرد، دختران جامعه اسلامی به عنوان مادران آینده جامعه باید الگوی مناسب رفتاری خود را تعیین کنند و توصیه های ائمه معصومین در برپایی نماز، شرکت در نمازهای جمعه و جماعات، یادگیری قرآن و پیروی از دستور دین را برای سعادت خود و جامعه مد نظر قرار دهند.
حجت الاسلام عبدی در مورد مهمترین برنامه های دهه کرامت در بدره تاکید کرد: در مجموع ده ها برنامه پیش بینی شده که شامل برگزاری جشن های میلاد، اقامه نماز وحدت، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام آدینه، برپایی سفره ضیافت در مساجد و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان است.
به گزاش ایرنا، دهه کرامت، فاصله زمانی یکم ذی القعده سالروز کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیه) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.