دکتر علی دل پیشه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این انتخابات به صورت الکترونیکی در حوزه انتخابیه ایلام برگزار می شود و تمامی اعضای سازمان نظام پزشکی در 10 شهرستان تابعه استان بدون حضور مستقیم امکان شرکت در این انتخابات را دارند و می توانند به نامزدهای مورد نظر رای بدهند.
وی یادآور شد: ریاست هیات اجرایی انتخابات این دوره بر عهده دکتر عبدالنور کرد جمشیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و ریاست هیات نظارت بر انتخابات نیز بر عهده دکتر حمداله قاسمی است.
به گفته وی، هیات نظارت کار بررسی صلاحیت داوطلبان، رسیدگی به شکایات، نظارت بر اجرای انتخابات و سایر موارد قانونی را بر عهده دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه انتخابات هر چهار سال یک بار در کشور برگزار می شود، افزود: امسال این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود اما اقدام ها و تمهیدات لازم در خصوص اخذ رای از طریق صندوق نیز فراهم شده است.
دکتر دل پیشه تاکید کرد: تمام اعضای سازمان نظام پزشکی می توانند روز جمعه 30 تیر همزمان با شروع رای گیری با ارسال کد ملی خود به سامانه پیامکی 2000190 کد رهگیری دریافت کرده و با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس Entekhabat.Behdasht.gov.ir به صورت الکترونیکی در این انتخابات مشارکت کرده و رای بدهند.
وی با اشاره به اینکه رای دهی الکترونیکی برای هر فرد تنها 2 بار امکانپذیر است، گفت: افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات در صورتی که بعد از 2 بار موفق به رای دادن نشوند می توانند از ساعت 8 صبح تا 8 شب به شعبه اخذ رای مستقر در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه کنند.
دکتر دل پیشه همراه داشتن کارت نظام پزشکی، کارت ملی، تصویر حکم کارگزینی و تصویر پروانه مطب برای رای گیری از طریق صندوق رای (مراجعه حضوری) را ضروری دانست و یادآور شد: به همراه داشتن تصویر قرارداد برای افرادی که دارای قرارداد هستند و نیز کارت شناسایی دستیاری برای دستیاران در رای گیری از طریق صندوق الزامی است.
وی ادامه داد: از مجموع کاندیداهای این دوره، گروه پزشکان 24 نفر، گروه دندانپزشکی هفت نفر، گروه داروسازی چهار نفر، گروه مامایی سه نفر، گروه آزمایشگاه سه نفر و در گروه کارشناسان پروانه دار نیز سه نفر در این انتخابات شرکت می کنند.
دکتر دل پیشه یادآور شد: کارشناسان پروانه دار شامل رشته های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و تغذیه هستند که در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات، 17 نفر به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی استان انتخاب می شوند که از این تعداد 10 پزشک، 2 دندانپزشک، 2 داروساز و سه نفر نیز مربوط به سایر رشته های پزشکی هستند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.