به گزارش ایرنا، این مسابقات صبح امروز با حضور معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و مسئولان هیات انجمن های ورزشی و تیم های شرکت کننده در سالن شهدای قلاویزان آغاز شده است.
سرپرست اجرایی این مسابقات و نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور در بخش بانوان در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان با حضور 28 تیم و 83 ورزشکار از 14 استان در حال برگزاری است.
فریبا قبادی اظهار کرد: استان ایلام بخاطر میزبانی 2 تیم در رده بزرگسالان دارد و استان های کرمان، لرستان، کرمانشاه، تهران، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، قم، گلستان، شهرکرد، گیلان، قزوین و جزیره کیش هر کدام یک تیم در رده بزرگسالان و یک تیم در رده جوانان به این مسابقات اعزام کرده اند.
وی افزود: روز گذشته تیم های شرکت کننده وارد ایلام شدند و صبح امروز نیز با توجه به قرعه کشی صورت گرفته تیم های هم گروه با هم به رقابت می پردازند.
قبادی یادآور شد: در نخستین بازی تیم های ایلام ب و استان مرکزی با هم به رقابت پرداختند که تیم مهمان برنده این بازی شد و تیم های گلستان، لرستان، خراسان رضوی و گیلان نیز در دیدار های بعدی به مصاف هم رفتند.
وی تاکید کرد: در بازی های دور اول تیم گلستان با نتیجه 2 بر صفر لرستان را شکست داد و تیم گیلان نیز بر خراسان رضوی غلبه کرد.
نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی بانوان گفت: تیم الف ایلام که یکی از مدعیان این ورزش در سطح کشور است با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود می رود و امیدواریم که به نتیجه دلخواه و شایسته که مقام قهرمانی است، دست یابد.
قبادی اضافه کرد: با وجود مشکلات و کمبودهایی در برگزاری این مسابقات ولی در تلاشیم از تیم های شرکت کننده به بهترین شکل و در حد توان پذیرایی شود و امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا، مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور بانوان از چهارشنبه به میزبانی ایلام با حضور 14 استان و 28 تیم در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام در حال برگزاری است.
استان ایلام دارای بیش از یک هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در هیات انجمن های ورزشی است و حدود 50 نفر از بانوان ورزشکار در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.