ارسلان چولکی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این مسابقات قهرمانی کشور در 2 رده سنی است و با حضور تیم هایی از 14 استان برگزار می شود و هر استان 2 تیم (یک تیم بزرگسالان و یک تیم جوانان) در این دوره با هم رقابت می کنند.
وی با بیان اینکه ایلام بخاطر میزبانی 2 تیم در رده بزرگسالان دارد، افزود: تاکنون تیم هایی از استان های کرمان، لرستان، کرمانشاه، تهران، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، قم، گلستان، شهرکرد، گیلان، قزوین و جزیره کیش آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده اند.
چولکی یادآور شد: برنامه ورود تیم های شرکت کننده به ایلام برای روز سه شنبه پیش بینی شده و مراسم قرعه کشی رقابت ها نیز ساعت 21 فردا 27 تیر ماه با حضور نمایندگان تیم ها برگزار می شود.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام تاکید کرد: تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات فراهم شده و ایلام برای میزبانی این رقابت ها آمادگی کامل دارد.
وی در خصوص اسکان تیم ها گفت: برای اسکان ورزشکاران و کادر فنی نیز با همکاری آموزش و پرورش هماهنگ شده و خوابگاه این اداره برای خدمات رسانی به مهمانان پیش بینی شده است.
چولکی ضمن تقدیر از حامیان مالی تیم ایلام در این مسابقات افزود: مرکز تصویربرداری کسری با حمایت خود از این تیم مایه دلگرمی اهالی ورزش استان شد و به نوعی حامی نسل با نشاط جامعه یعنی جوانان و نوجوانان است و بدون هیچ گونه چشمداشتی در راه تعالی ورزش این استان پیش قدم شده است.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام همچنین از شهرداری ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی، بانک ملی و صنایع چوب کرد نیز برای حمایت از برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه میزبانی این رقابت ها ضمن شناسایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی باعث رونق این رشته ورزشی مهیج در استان می شود، یادآور شد: استان ایلام یکی از مدعیان این رشته ورزشی در بخش بانوان و جز سه تیم برتر سپک تاکرای کشور است که در مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته دوم و قهرمان کشوری حضور مستمر داشته است.
به گزارش ایرنا، مسابقات سپک تاکرای قهرمانی کشور بانوان از روز چهارشنبه به میزبانی ایلام با حضور 14 استان و 28 تیم در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار می شود.
استان ایلام دارای بیش از یک هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در هیات انجمن های ورزشی است و حدود 50 نفر از بانوان ورزشکار در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 703035
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.