حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بدره اظهار کرد: با تاکیدات رهبر انقلاب بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و وجود نیروی کار فراوان و تکنولوژی لازم، باید باور مورد نیاز در کشور ایجاد شود که این کار بوسیله فرزندان همین کشور و با توان داخلی قابل انجام است.
وی سپس به پیروزی های حاصل شده و شکست تروریست های تکفیری و داعش در عراق و آزاد سازی موصل، این موفقیت و پیروزی را از افتخارات مرجعیت شیعی و همچنین توان مشاوره ای فرماندهان نظامی ایران اسلامی دانست.
خطیب جمعه بدره تاکید کرد: هر افتخاری در هر زمینه ای برای کشور کسب شود نتیجه آن برای کل کشور است و باید همه گروه ها و قوا، قدردان آن باشند.
وی خواستار احترام همه به توان و قدرت بازدارندگی سپاه شد و گفت: دولت و مردم ایران در تمام یافته های کشور سهیم هستند ولی باید برای سپاه و توان دفاعی و نظامی آن ارزش ویژه قائل شد و از این نیروی غیور تفقد کرد.
حجت الاسلام زمانی موسوی با مطلوب دانستن عملکرد سپاه در کشور یادآور شد: سپاه توانسته است به عنوان نیرویی که خواستگاه مردمی دارد در حوزه های مختلف نظامی و اقتصادی کارهای خوبی اجرا کند.
وی سپس با اشاره به فرا رسیدن هفته فرهنگ مالیاتی در کشور گفت: باید نگاه دینی به مساله مالیات ایجاد شود چرا که سهم بزرگی از درآمدهای دولت بر پایه اخذ مالیات استوار است و نگاه دینی به این موضوع می تواند به اقتصاد کشور کمک فراوانی کند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.