خدابنده جمشیدزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها در جهت اشتغالزایی پایدار مددجویان و توانمند شدن آنها و تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است.
به گفته وی، 14 طرح با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال از منابع داخلی امداد و 45 طرح دیگر با اعتباری حدود 7 میلیارد ریال از محل منابع بانکی با سود کم اجرا شده اند.
وی افزود: این طرح ها در زمینه دامپروری، کشاورزی، تولیدی، صنایع دستی و خدماتی است و در حال حاضر در شهرستان چرداول 890 طرح اشتغالزایی با نظارت کمیته امداد امام(ره) در حال فعالیت هستند.
جمشیدزاده تاکید کرد: مهارت یابی و حرفه آموزی از برنامه های مهم این نهاد مقدس است که در سال های گذشته مدد جویان امداد برای ایجاد یک شغل متناسب با تحصیلات و مهارت آنان تحت آموزش دوره های مختلف حرفه ای قرار گرفته اند.
وی یادآور شد: در همین راستا در سه ماه گذشته بیش از 910 نفر از مددجویان تحت حمایت امداد دوره های فنی و حرفه ای کوتاه مدت را فرا گرفته و این روند برای سایر مددجویان متقاضی ادامه دارد.
وی همچنین از برگزاری کلاس های پایدارسازی حرفه و اشتغال مدد جویان شاغل در حرفه های مختلف خبر داد و گفت: بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در سرفصل های اکرام، ایتام، نذورات، زکات، فطریه و طرح حامیان مولا جمع آوری شده است.
جمشیدزاده مشارکت و کمک های خیرین را بازوی توانای این نهاد در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم نیازمند دانست.
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله بیش سه هزار 400 خانوار در قالب 9 هزار مددجوی زیر پوشش دارد که از خدمات گسترده کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند هستند.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7176/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.