به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: بدنبال اطلاع پلیس از حرکات نامتعادل 2 جوان در یکی از محله های شهر ایلام و اقدام به خودزنی آنها بوسیله چاقو، ماموران بلافاصله در محل حاضر و آنها را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: این 2 نفر که پس از مصرف مواد روانگردان تعادل خود را از دست داده بودند وارد خیابان های اطراف محله خود شده و در یک حالت نامتعادل با ضربات چاقو به خود صدمه می زدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: متهمان دستگیر و پس از انتقال به بیمارستان و مداوا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ فتاحی از والدین خواست نظارت بیشتری بر فرزندان خود و دوستان آنها داشته باشند و به هیچ وجه فرزندان جوان خود را در خانه تنها نگذارند.

** کشف هفت فقره سرقت منزل در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همچنین از دستگیری یک سارق و کشف هفت فقره سرقت منزل از او در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایلام قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایلام با انجام اقدامات تخصصی یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ فتاحی تاکید کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس در برابر ارائه مستندات و مدارک، به هفت فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ایلام اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.