به گزارش ایرنا، تیم دسته دومی فوتسال شهدای ایلام در حالی به مصاف تیم علم و ادب اندیمشک رفت که قرار بود این دیدار بدلیل ایجاد مشکل توسط تماشاگران اندیمشکی در بازی قبلی با دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید کمیته فوتسال همانند بازی کاشان و ورامین بدون تماشاگر برگزار شود.
یک ساعت مانده به شروع این بازی و بدون هماهنگی با تیم ایلام، مسئولان تیم اندیمشک از ناظر بازی خواستند اجازه دهد تماشاگران وارد سالن برگزاری شوند و ناظر فدراسیون نیز با این پیشنهاد موافقت می کند.
هر چند این تصمیم با اعتراض مسئولان تیم شهدای ایلام مواجه شد و ایشان اقدام به تماس و ارسال پیامک با مسئولان فدراسیون کردند ولی با عدم پاسخگویی مسئولان مواجه شدند.
در نهایت این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد ولی در خلال بازی تماشاگران با ایجاد جنجال و حاشیه سازی بدنبال تخریب و تنش روانی بین بازیکنان شهدای ایلام بودند که تداوم این حرکات در لحظات پایانی بازی موجب درگیری لفظی میان یکی از بازیکنان تیم شهدای ایلام و تماشاگران اندیمشکی شد.
همین حرکت در ادامه باعث ورود برخی تماشاگران به داخل زمین بازی و درگیری فیزیکی با بازیکنان و کادر فنی تیم شهدای ایلام و در نهایت مجروح شدن سرپرست، سرمربی و دروازه بان این تیم شد.
سرمربی تیم شهدای ایلام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دیدار جنجالی در حالی دقایق آخر خود را سپری می کرد که با هجوم تماشاگران در 30 ثانیه آخر بازی نیمه تمام باقی ماند.
مهدی سنجابی افزود: این دیدار طبق تصیم فدارسیون بدلیل درگیری های ایجاد شده تماشاگران این تیم در هفته گذشته قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود ولی در پی یک تصمیم گیری آنی و بدون هماهنگی با تیم مهمان با حضور 500 تماشاگر برگزار شد.
سنجابی یادآور شد: طبق قوانین ورزشی در هر سالن باید تمهیدات لازم برای بروز هر گونه درگیری یا مشکل احتمالی اندیشیده شود که در این سالن و با وجود حضور 500 تماشاچی حتی یک مامور انتظامی برای کنترل و ایجاد امنیت حضور نداشت ضمن اینکه با وجود مجروح شدن سه عضو تیم شهدای ایلام حتی آمبولانس هم برای انتقال آنها به مرکز درمانی نبود.
وی با بیان اینکه سرپرست و دروازه بان ایلام با شکستگی از ناحیه سر و بینی در بیمارستان اندیمشک بستری هستند، افزود: سرپرست تیم ایلام از جانبازان دفاع مقدس است و محل مجروحیتش نیز اندیمشک است ولی تماشاگرنماها به او هم رحم نکرده و او را مصدوم کرده و به همرزمانش توهین کردند.
سنجابی یادآور شد: سرپرست این تیم (حاج حجت سنجابی) جانباز سرفراز دفاع مقدس و فردی که بعد از 30 سال خدمت صادقانه در سپاه با هدف زنده نگهداشتن یاد همرزمان شهیدش و با هزینه کاملا شخصی و بدون حمایت هیچ نهاد و ارگانی پای در عرصه ورزش این مملکت نهاده و این تیم تاسیس کرده است.
وی هدف از حضور این تیم در لیگ دسته دوم فوتسال ایران را اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: در تمام بازی ها، ایشان تیمش را با پلاک شهدا، چفیه و عکس همرزمان شهیدش وارد میدان می کند.
به گفته وی، متاسفانه در حالیکه باید بازی تیمش با علم و ادب اندیمشک بدون تماشاچی برگزار می شد با بی تدبیری ناظر بازی و دبیر کمیته فوتسال یک ساعت مانده به بازی بدلیل فشار میزبان حاضر شد تن به بازی با تماشاگر دهد.
سرمربی تیم شهدای ایلام گفت: در پایان بازی در حالیکه تیم حریف برنده بازی بود با هجوم تماشاچیان به داخل زمین و نبود نیروی انتظامی برای کنترل جو سالن، سرپرست، سرمربی و دروازه بان این تیم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
وی ضمن ابراز نارضایتی از بی تدبیری کمیته فوتسال و رعایت نکردن اصل جوانمردی در این بازی اعلام کرد: تیم شهدای ایلام از ادامه مسابقات کناره گیری کرده و به پاس احترام شهدا برای احقاق حق خود این موضوع را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال شهدای ایلام و علم و ادب اندیمشک روز جمعه نهم تیرماه جاری در سالن معلم اندیمشک برگزار شد ولی بدلیل ورود تماشاگران به زمین و نزاع و درگیری آنها با بازیکنان و کادر فنی تیم شهدای ایلام نیمه تمام باقی ماند.
تیم شهدای ایلام با 11 بازی، یک مساوی، چهار برد، 6 باخت، 36 گل زده، 48 گل خورده و 13 امتیاز در دره پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.