رمضان دستیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد حامی جدید در لیالی قدر و نیز هفته اکرام ایتام ماه رمضان امسال برای حمایت از ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: در ماه رمضان امسال در تمام مساجد محل برگزاری مراسم احیا در سراسر استان پایگاه های ثبت نام حامی دایر شده بود و همچنین تعدادی از مددکاران جهت ثبت نام حامی به تهران اعزام شده و با حضور در پایگاه های ویژه با همکاری امداد استان تهران در این امر فعالیت داشتند.
به گفته دستیاری، در جریان این برنامه های استانی بیش از 700 حامی ثبت نام شدند و همچنین از طریق برنامه ماه عسل تاکنون شش هزار حامی طرح محسنین و اکرام ایتام برای حمایت از نیازمندان استان ایلام از سراسر کشور ثبت نام قطعی کردند.
دستیاری تعداد کل ایتام زیر 18 سال این استان را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: اکنون 15 هزار و 700 نفر خیر بومی و غیر بومی این افراد را سرپرستی و از آنها حمایت می کنند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام اضافه کرد: تا پیش از ماه رمضان امسال هر یتیم مددجوی زیر پوشش این نهاد بین 5 تا شش حامی داشت که با احتساب حامیان جدید تعداد کل این افراد به 22 هزار و 400 نفر افزایش و هر یتیم مددجو بین 7 تا 8 حامی خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، 21 هزار خانوار در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.