به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز یکشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: نقش خانواده ها در راستای پیشگیری از این بلای خانمانسوز در جامعه نقشی موثر و تاثیر گذار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به آسیب های ویرانگر مواد مخدر در جامعه افزود: هدف دشمنان از ترویج مواد مخدر از بین بردن سرمایه های انسانی است و همه باید با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنیم تا شاهد کاهش تلفات و بلایای ناشی از مواد مخدر در جامعه باشیم.
فرماندار دهلران تاکید کرد: اعضای شورای فرعی در این شهرستان باید با ارائه راهکارهای عملی و اجرای مصوبات در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در جامعه تلاش کنند.
موسوی به نقش دستگاه های فرهنگی، متولیان آموزش و پرورش و دانشگاه ها در زمینه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی و اطلاع رسانی به خانواده ها در خصوص گرفتاری ها و معضلات و آسیب های اعتیاد در جامعه از دیگر موضوعاتی است که باید دنبال شود.
وی نقش مراکز ترک اعتیاد را در این زمینه یادآور شد و گفت: کمک به رفع مشکلات مراکز ترک اعتیاد و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از دام اعتیاد نیز در این مسیر موثر است.
به گزارش ایرنا، از ششم تا دوازدهم تیر ماه هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، برگزاری مسابقات ورزشی، سخنرانی پیش از خطبه ها توسط فرماندار، برپایی نمایشگاه نقاشی، همایش پیشگیری از اعتیاد، تقدیر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد، کارگاه آموزشی، نمایش خیابانی و نمایشگاه کتاب و اجرای مشاوره از برنامه های این هفته در شهرستان 66 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.