حجت الاسلام علی چراغی پور در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حضور میلیونی و گسترده ملت های مسلمان حاوی پیام های روشنی بوده که همه ساله استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل را به چالش می کشاند.
وی ادامه داد: دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بوده و بر این اساس نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان 'روز جهانی قدس' توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت مسئله فلسطین و قدس شریف در افکار و اندیشه های بلند ایشان دارد.
وی موضوع آزادی فلسطین و قدس را مسئله ای پراهمیت برای جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد:ملت های مسلمان باید همواره در اندیشه آزادی قدس شریف بوده که حضور آگاهانه و البته گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از اعتقاد عمیق به این موضوع مهم جهان اسلامی دارد.
چراغی پور با اشاره به وقایع اخیر تروریستی در تهران و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به عوامل این حرکت مذبوحانه و ضد انسانی افزود:بی تردید ملت بزرگ و بیدار ایران اسلامی با شرکت پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از آرمان های فلسطین، حمایت همه جانبه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار و گروهک های تروریستی و تکفیری که امروز به عنوان لکه ننگی بر پیشانی نظام سلطه محسوب می شوند خواهند داد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همگام با جهان اسلام در سطح مناطق مختلف استان نیز برگزار می شود از عموم مردم ولایت مدار ، روزه دار و حامی همیشگی مظلومان جهت حضور دشمن شکن در این رویداد تاریخ ساز دعوت کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: بی تردید مردم مرزدار استان بار دیگر اعتقاد و انسجام همیشگی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف بعنوان یکی از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام ساعت 11:30 صبح روز جمعه 2 تیرماه و از مسیر چهارراه رسالت – میدان شهید کشوری - بلوار آزادی تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.