به گزارش خبرنگاران ایرنا، اهالی استان ایلام که همچون دیگر هموطنان هنوز سوگوار و ناراحت از تحرک شیطانی گروهک داعش در کشتار سبعانه مردم کوچه و بازار بودند بعد از انتشاار خبر اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تنبیه و عملیات موشکی بر ضد مواضع تروریست های مستقر در شرق سوریه روز دوشنبه را با شعف آغاز و سپری کردند.
شماری از شخصیت ها و اهالی استان ایلام عملیات موشکی بر ضد محل استقرار فرماندهان و عناصر در حال هزیمت و فروپاشی گروهک داعش را به عنوان تنبیهی ضروری مورد تمجید قرار دادند.
یکی از شهروندان ایلامی دراین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: حمله شجاعانه موشکی ایران به مواضع داعش به دشمنان اعلام کرد که ما ملتی بیدار و شجاع هستیم و اجازه نخواهیم داد که استقلال و آزادی و امنیت سرزمینمان بازیچه داعش و تروریست های تکفیری شود.
سیده بتول حسینی با تقدیر از همه نیروهای سپاه و نظامی و انتظامی و بسیج افزود: ملت ایران همواره این دلیرمردان را ستوده و غیرت و همت و شجاعات مثال زدنی آنان در حفظ آزادی کشور و مبارزه با تروریست های داعشی با حضور سردار سلیمانی در سوریه و عراق را مایه مباهات خود می داند.
وی ادامه داد: اکنون موجی از خوشحالی و ابراز رضایت در بین مردم ایران به ویژه مناطق مرزنشین به وجود آمده است.
وی با تقدیر از رهبر معظم انقلاب و دعای خیر برای همه نیروهای شجاع سپاه گفت: دیشب همه مردم مرزنشین با آرامش و احساس امنیت در خانه های خود به خواب رفتند.
یکی دیگر از شهروندان ایلامی با تقدیر از حمله موشکی ایران به مواضع داعش گفت: دیشب تا پاسی از شب اخبار را از فضاهای مجازی رصد می کردم و به شجاعت و غیرت نیروهای امنیت کشورم درود و صلوات می فرستادم.
خاطره جامی اظهار کرد: این اقدام شجاعانه هشدار و درس عبرتی برای همه تروریست ها بود تا بدانند که نمی توان به اسانی امنیت و آرامش مردم ایران را از بین ببرند.
وی از دولت خواست که با توجه ویژه به مردم مرزدار و غیرتمند که حافظ و نگهبان مرزهای کشور هستند توجه ویژه داشته باشند تا جوانان این دیار با علاقمندی بیشتری مشغول فعالیت در کسب و کارهای مختلف شوند و حضور آنان موجب حراست از مرزهای کشور شود.
یکی دیگر از شهروندان ایلامی با تحسین اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی در برخورد با تروریست های تکفیری گفت: جمهوری اسلامی مایه مباهات کشورهای منطقه است و امنیت و آرامش آن همواره زبانزد بوده و در سال های اخیر با حضور مدافعان حرم توانسته است به خوبی امنیت را در کشور خود حفظ کند.
محمدرضا صادقی اظهار کرد: ما همه مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده آنان هستیم و آرامش و امنیت کشور را به بهای خون ریخته شده آنان در سوریه و عراق بدست آورده ایم.
وی با تقدیر از همه نیروهای نظامی و امنیتی و سپاه پاسداران گفت: به همه کسانی که شبا و روز تلاش می کنند تا زنان و کودکان ما در امنیت و آرامش بسر برند، دست مریزاد می گوییم و این پاسخ قاطعانه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام بود تا دیگر جرات نکنند که مخل امنیت مردم ایران باشند.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
به گزارش ایلام بیدار ، عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه که یکشنبه شب و با هدف قرار دادن «دیرالزور» انجام شد به کشته شدن تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها در این منطقه منجر شده است.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
/6034/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.