به گزارش ایرنا،شادمهر کاظم زاده روز دوشنبه در دیدار با مردم روستاهای تم تم آب،حاضرمیل، وحدت و مازعبدلی بخش مرکزی دهلران با حضور فرماندار و مدیر کل بنیاد مسکن و مدیر عامل اب روستایی استان ایلام گفت: با توجه به پیگیری ها، مردم این روستاها تا پایان سال جاری به شبکه گاز خانگی متصل می شوند.
وی یکی از مطالبات مردم این روستاها را برخورداری از سامانه گرمسیری ذکر کرد و گفت: در این خصوص پیگیری های لازم جهت بهره مندی اراضی منطقه از سامانه گرمسیری انجام خواهد شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس مشکلات طرح هادی و شبکه و مخزن آب شرب روستاها را از دیگر موضوع های در دست پیگیری عنوان کرد و افزود: با حضور مدیر کل بنیاد مسکن و مدیر عامل آب روستایی این مشکلات نیز در دستور کار قرار می گیرد تا مشکلات این حوزه ها نیز مرتفع شود.
کاظم زاده از تمدید وام های زلزله خبرداد و گفت: این موضوع به قانون تبدیل شده و حتما اجرایی خواهد شد.
وی از تلاش ها برای تامین اعتبار لازم برای تسریع در عملیات اجرایی سد میمه در بخش مرکزی خبرداد و افزود: روند عملیات اجرایی این سد تا تکمیل و بهره برداری و بهره مندی اراضی کشاورزی مردم از مزایای این سد ادامه دارد و در مسیر اجرایی این سد مشکلی وجود ندارد.
فرماندار دهلران نیز از پیگیری رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی خبرداد و گفت: این مهم در کمیته برنامه ریزی شهرستان لحاظ شده است.
سید حسینعلی موسوی افزود: اعتبارات لازم در زمینه طرح هادی و رفع مشکلات آب شرب روستایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی شده است.
وی توجه به مساجد و تجهیزات آنها را از دیگر مطالبات مردم ذکر کرد و گفت: توجه به اعتبارات مساجد نیز در این بودجه لحاظ شده و تلاش می شود در طول سال جاری با تخصیص این اعتبارات بسیاری از مشکلات روستاها مرتفع شود.
خبرنگار: علی رضازاده** انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
6034/7175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.