به گزارش خبرنگار ایرنا- مجید عسگری روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهارکرد: حضرت مولای متقیان (ع)ازنظر گفتار و کردار فردی و اجتماعی نماد حقیقت و مظهر انسانیت است که چنانچه الگوی مدیران قرارگیرد، مشکلات جامعه با کمترین هزینه اصلاح می شود.
وی روز 29 اردیبهشت و حضور45میلیونی مردم ایران درپای صندوق های رای را یک افتخار ماندگار در طول انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم فداکار و ولایتمدار ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری در همه مناسبت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی مشارکت دارند و با هدایت رهبری عزیز انقلاب ، همه دسیسه های معاندان را نقش بر آب می کنند و همواره باعث تامین امنیت پایدار در کشور می شوند .
وی رای اعتماد مردم به دکتر روحانی و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک نعمت بزرگ الهی و پشتوانه موثر اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: شایسته است هم مردم وهم مدیران ادارات و نهادها دولتی و تشکل های فعال سیاسی، رقابت های دوران انتخابات و اختلافات جناحی را فراموش کنند و توان خود را برای ارائه بهترین و ماندگارترین خدمات به مردم شریف ایران به کار گیرند.
جانشین انتظامی استان ایلام نیز در ادامه این نشست در سخنانی امنیت استان را مطلوب و پایدار عنوان کرد و گفت: نظم و امنیت یک نیاز ضروری بشریت است که بدون وجود آن زندگی فردی و اجتماعی در هیچ جای عالم امکان پذیرنیست.
سرهنگ حسن کاظمی با اشاره به مهار حرکت های تروریستی اخیر توسط عوامل انتظامی و امنیتی افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در عالم پر آشوب و متلاطم امروز در اوج امنیت می درخشد و ابتکار عمل آن ، تعجب همه قدرت های بزرگ عالم را بر انگیخته است .
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام، موفقیت نیروی انتظامی را مدیون تعامل مردم دانست و اضافه کرد:در اثر آمادگی های عملیاتی نیروهای انتظامی، امنیتی ، نظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین اشراف کامل بر تحرکات مذبوحانه دشمنان داخلی و خارجی،در 2هفته گذشته 60نفر از عوامل تروریستی وتکفیری در قالب چندین تیم خرابکارانه در مبادی ورودی ،مرزهای کشور و بعضی اماکن عمومی شناسایی ، متلاشی و به هلاکت رسیدند و بعضی از فرماندهان و هدایت کنندگان انها نیز در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیز شناسایی و به دست فرزندان جان برکف ملت ایران بزرگ به سزای اعمال ننگین و ضد بشری خود رسیدند.
جانشین انتظامی استان ایلام از اجرای طرح خیرین امنیت ساز در استان ایلام خبر داد و یاد آور شد: با اجرای موفق این طرح بزرگ اجتماعی امنیتی، ضمن تامین امنیت عمومی و کاهش چشمگیر ناهنجاری ها در جامعه، هزینه فعالیتهای امنیتی انتظامی هم به شدت کم میکند.
در پایان این نشست که با حضور همه مدیران اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان برگزار شد، سرهنگ علی جمالوندی و سر هنگ بهمن عارف نژاد به عنوان فرماندهان جدید نیروی انتظامی و پدافند هوایی آبدانان معرفی و ازخدمات فرماندهان قبلی این 2یگان نظامی تقدیر شد.
خبرنگار:سید حرمت الله موسوی مقدم ***انتشار: شهریار حیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.