جازیه احمدبیگی در خصوص شهادت فرزندش و حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پسرم سال گذشته و در سفر به کربلا از امام حسین (ع) خواست که شهید مدافع حرم شود.
وی یادآور شد: من به عنوان مادر شهید خیلی خوشحالم که فرزندم را در راه امنیت از دست داده‌ام و به قول رهبر معظم انقلاب این ترقه بازی‌ها خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند.
مادر شهید علی قلی‌زاده تاکید کرد: شهادت پسرم و تعدادی از هموطنانمان باعث اتحاد بیشتر ملت ایران شده است و همه ما تا آخرین قطره خون پشت سر رهبرمان خواهیم بود.
شهید علی قلی‌زاده در حمله تروریستی پایتخت و در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، این شهید والا مقام اهل شهر آسمان آباد شهرستان چرداول است.
آیین تشییع شهید علی قلی زاده از شهدای حادثه تروریستی چهارشنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان استان ایلام در شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول برگزار شد.

**مردم ایران با وحدت و انسجام در برابر هرگونه تعرض ایستادگی می کنند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در پیامی در خصوص حوادث تروریستی حمله تعدادی از عناصر داعش به مجلس شورای اسلامی و شهادت هموطنانمان در این حادثه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست‌های بزدل بدانند امروز مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران بیش ‌از هر زمان دیگر، دست در دست هم با وحدت و انسجام پشت سر رهبری معظم انقلاب همچون سال‌های حماسه‌ساز دفاع مقدس در برابر هرگونه تعرض خواهند ایستاد و هر نقشه شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
در بخشی از پیام سردار سید صادق حسینی که در رابطه با محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی 17 خردادماه در مجلس شورای اسلامی به‌ویژه خانواده شهید علی قلی‌زاده جوان اهل آسمان‌آباد شهرستان چرداول آمده است: هر چند در این اقدام شنیع و وحشیانه چند تن از نیروهای شجاع و غیرتمند امنیتی، کارمندان خدوم و متعهد و مردم بی‌گناه خود را از دست دادیم و وظیفه عرض تسلیت به خانواده‌های معظم به ویژه شهید و مداح اهل بیت علی قلی‌زاده جوان اهل آسمان آباد و از مراجعان عمومی مجلس، داریم، اما دنیا خوب می‌داند که پهنه ایران اسلامی مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود هیچ‌گاه، ذره‌ای تهدید علیه دین و کیان و هم‌وطن را برنتافته و در این مسیر گرانبها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می‌داند.
در حوادث تروریستی صبح چهارشنبه 17 خرداد جاری در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) 17 نفر از هموطنان بی گناه شهید و ده ها نفر زخمی شدند.
تروریست های داعش مسئول انجام این دو حادثه بودند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671792
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.