به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل استاندارد استان ایلام اظهار کرد: با توجه به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان لذا رعایت استاندارد در این مراکز باید به دقت مد نظر متولیان باشد.
وی استاندارد را بیمه و ضمانت نامه کالا و امکانات مورد استفاده مردم دانست و افزود: تولید کالای با کیفیت علاوه بر رضایت مندی مردم منجر به رونق کسب و کار نیز می شود.
فرماندار دهلران با اشاره به اعتماد مردم به علامت استاندارد یادآور شد: مردم همیشه بدنبال کالای باکیفیت و دارای استاندارد هستند و این مهم باید به جد توسط متولیان دنبال شود تا مردم از خدمات استاندارد بهره مند شوند.
موسوی بر ضرورت بازرسی و کنترل واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: نمونه برداری از محصولات تولیدی در جهت رعایت استاندارد، بازرسی مراکز عرضه و تقاضا و توجه به استاندارد اجباری در راستای نظارت بر حسن اجرای استاندارد و ترویج فرهنگ آن در جامعه از دیگر موضوعاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.
مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایلام نیز در این دیدار گفت: استاندارد در راستای وظایف خود با توجه به موارد قانونی در حوزه های مختلف امور خود را پیگیری می کند.
مهناز همتی بر ضرورت برخورد با واحدهای غیر استاندارد در تولید کالا و امکانات تاکید کرد و افزود: رعایت استاندارد به جد در دستور کار است تا مردم با آسودگی خاطر از کالاها و امکانات با کیفیت و دارای استاندارد استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل استاندارد استان ایلام به منظور حفظ سلامت، ایمنی و بهداشت جامعه، مکلف به نظارت بر فرآورده های مشمول استاندارد اجباری است، گفت: توجه به اعتبارات اداره استاندارد در شهرستان از دیگر موضوعاتی است که امیدواریم در راستای تامین تجهیزات و امکانات این اداره در شهرستان در کمیته برنامه ریزی لحاظ شود.
خبرنگار: علی رضازاده * انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7175 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.