به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز یکشنبه با صدور پیامی ضمن اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت کامل در استان با همراهی دیگر دستگاه‌ های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی و رصد کامل تحرک های احتمالی تروریست‌ها و ایادی آنان در سطح استان، شهادت یکی از فرزندان ایلام، شهید گرانقدر علی قلی‌زاده را در این حادثه تبریک و تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: شهادت یگانه واژه مقدسی است که مکتب عاشورایی امام حسین(ع) به نهضت و انقلاب اسلامی ایران هدیه کرد و شهیدان گرانقدر این مرز و بوم مفتخر به دریافت این هدیه و درجه گرانبها شدند.
حادثه‌ تروریستی روز چهارشنبه دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی که به شهادت تعدادی از هموطنان روزه‌ دار انجامید، نشانه‌ آشکاری از کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت شریف ایران است.
این حرکت مذبوحانه نشان داد، تروریست‌های اجیر شده در دشمنی و خصومت با مردم انقلابی ایران از هیچ رفتار سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی‌کنند.
این گونه اقدام های وحشیانه نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران پدید نمی‌آورد بلکه عزم آنان را برای دفاع از ارزش های دینی و ملی خود صد چندان می‌سازد.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.