حمید ایراندوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این میزان تسهیلات 11 میلیارد ریال در قالب 52 طرح از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 12 میلیارد و 450 میلیون ریال نیز در قالب 97 طرح از منابع بانکی تعلق دارد.
وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، اشتغال، محکومین، درمان، جهیزیه و... به نیازمندان و مددجویان وام پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین وام های تخصیصی به نیازمندان و مددجویان در سرفصل های دامداری پرداخت شده است، اظهار کرد: وام های اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف 50میلیون ریال به نیازمندان پرداخت می شود.
ایراندوست یادآوری کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جا به جا کنند.
رئیس کمیته امداد ایوان تاکید کرد: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق خواهد شد.
به گفته وی اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران تامین می شود و خیران و نیکوکاران استان می توانند در این صندوق سپرده گذاری کنند.
ایراندوست در پایان ضمن دعوت از خیران برای سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شهرستان ایوان، اظهار امیدواری کرد: با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان، خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.
پنج هزار و 726 نفر از جمعیت شهرستان 55 هزار نفری ایوان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.