به گزارش ایرنا، سلام امینی روز شنبه در حاشیه آیین تشییع شهید قلی زاده در شهر سرابله به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به طور قطع راه و آرمان شهید قلی زاده برای پاسداشت و حفاظت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی چهارشنبه 17 خرداد در تهران افزود: مردم ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری امروز در صف های متحد و یکپارچه و با همدلی و همراهی مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهند و به قول معظم له این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.
نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند مجلس در راس همه امور است و همگان دیدند با این ترقه بازی ها هیچگونه خللی در کار مجلس شورای اسلامی ایجاد نشد.
امینی گفت: نمایندگان ملت با وجود حملات تروریستی بدخواهان و مزدوران داعشی، با اقتدار به پشتوانه حمایت ملت فعالیت خود را ادامه و به جهانیان نشان دادند که جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می دهد.
وی اظهار کرد: بنا به گفته همراهان شهید قلی زاده، ایشان برای پیگیری ساخت مسجد در روستای بابامرادی و کمک گرفتن از نمایندگان استان به مجلس آمده بود و بر ماست که نگذاریم راه و آرمان این شهید والامقام بر زمین بماند.
نماینده ایلام تاکید کرد: به یقین با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و کمک و همکاری مسئولان استانی هدف بلند این شهید سرافراز مبنی بر ساخت مسجد در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهید علی قلی زاده بر پایه هماهنگی ها شب گذشته از تهران با هواپیما به کرمانشاه ارسال و از آنجا برای تشییع به سرابله مرکز شهرستان چرداول منتقل شد.
پیکر پاک این شهید صبح امروز پس از تشییع باشکوه برای دفن به زادگاهش روستای بابامرادی بخش آسمان آباد شهرستان چرداول انتقال یافت.
روز چهارشنبه هفته گذشته در 2 حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) 17 نفر از هموطنان شهید و ده ها تن دیگر زخمی شدند.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشارز دهنده: شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.