نعمت الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اداره کل در اجرای طرح سراسری و نظارتی (ضیافت) سازمان تعزیرات حکومتی ویژه ماه مبارک رمضان، نشست های هماهنگی با دستگاه های نظارتی را انجام و برنامه ریزی مدونی را برای کنترل بازار از دهم خرداد ماه آغاز کرده است.
وی افزود: رزمایش بزرگی نیز در این راستا با حضور گروه هایی از دستگاه های مختلف همچون مرکز بهداشت ، اداره استاندارد ، اداره اماکن نیروی انتظامی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به منظور تشدید نظارت های میدانی و کنترل بازار در ماه رمضان برگزار شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام یادآور شد: گشت های مشترک به صورت مستمر و روزانه از آغاز اجرای این طرح نظارتی در سطح استان فعالیت می کنند که پنج گروه برای انجام این برنامه در نظر گرفته شده که چهار گروه در شهرستان های دره شهر ، مهران ، دهلران و سیروان و یک گروه نیز در شهر ایلام روند عرضه کالاها و خدمات را رصد می کنند.
بیرانوند تاکید کرد: رستوران ها ، محل های توزیع افطار و شیرینی در این ایام مبارک با حضور روسای شعب سیار بطور دقیق مورد سرکشی قرار می گیرد تا در صورت مشاهده تخلف نسبت به برخورد قانونی با متخلفان در محل اقدام شود.
وی بیشتر بازاریان استان ایلام را افرادی منصف دانست و تاکید کرد: با این وجود از کسبه و اصناف درخواست می کنیم در این ماه شریف بر رعایت قوانین و مقررات دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.
وی از عموم شهروندان استان ایلام خواست هرگونه تخلف احتمالی را که در سطح بازار مشاهده می کنند با شماره تماس 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت و یا 32227402 اعلام تا با خاطیان برخورد قانونی شود.
به گزارش ایرنا، چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.