مرتضی دارایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بر تکمیل طرح ‌های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام تاکید و اظهار کرد: با اجرای این طرح‌ها بسترهای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی و زمینه توسعه اشتغال و تولید در استان فراهم می‌شود.
وی یادآور شد: یکی از راه های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران در استان ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک ها و نواحی صنعتی است که دولت تدبیر و امید در این راستا در سال های گذشته اعتبارهای مناسبی را به استان ایلام اختصاص داده است.
وی افزود: انتظار می رود شرکت شهرک های صنعتی استان با توسعه و بهبود زیرساخت ها و آماده سازی آن ها برای واحدهای صنعتی و تولیدی، نقش مهمی در چرخه تولید ایفا و زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی را فراهم کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اضافه کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی کانون اصلی تولید و اشتغال هستند و ضرورت توجه به تکمیل زیر ساخت ها و تاسیسات این مکان ها باید بیشتر شود.
دارایی تاکید کرد: ما از تمام ظرفیت های استان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای صنعتی استفاده خواهیم کرد و انتظار می رود فرمانداران در کمیته برنامه ریزی شهرستان توجه ویژه ای به تامین اعتبارهای عمرانی برای تکمیل زیرساخت ها و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی داشته باشند.
وی افزود: تخصیص اعتبارهای عمرانی امسال باید با سال های قبل متفاوت باشد تا بتوانیم در راستای پوشش نامگذاری سال موفق باشیم.
دارایی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف مسئولان استان و مردم و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی پیشرفت و آبادانی استان با شتاب بیشتری ادامه یابد.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با 14 شهرک و ناحیه صنعتی و برخورداری از موقعیت ویژه همسایگی با کشور عراق که بشدت به انواع کالا و خدمات ایران نیازمند است از نظر صنعتی یکی از استان های غیر برخوردار و فقیر محسوب می شود.
خبرنگار: جلال اسکندری * انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.