مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان از 6 خرداد در 2 مرحله در 10 شهرستان تابعه استان با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
وی افزود: از ابتدای آغاز بکار اجرای این طرح تاکنون بیش از 2 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان ایلام انجام شده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به کشف 70 مورد تخلف در این بازرسی ها تاکید کرد: در این رابطه پرونده هایی برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
شریفی گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت را عمده ترین تخلفات واحدهای صنفی اعلام کرد و یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به اجرای طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.
نزدیک به 22 هزار واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه‌های صنفی در سطح استان ایلام فعال هستند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.