به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل پس از ارتحال جانسوز امام راحل (ره) در سال 68 گمان می کردند که عمر انقلاب به سر خواهد رسید و می توانند بار دیگر به مطامع پلید خود دست یابند.
وی افزود: حضرت امام با مطرح کردن نظریه مترقی ولایت فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی مهر باطلی بر این تحلیل‌های غلط دشمنان زدند و ساعاتی پس از ارتحال ملکوتی امام نمایندگان ملت در مجلس خبرگان با حرکتی مدبرانه آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای را به عنوان رهبر جدید و جانشین امام معرفی کرد.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: نقش رهبری در نظام اسلامی کلیدی و بنیادین است و سیاست‌های کلان نظام را بر اساس دستورات دین مقدس اسلام با قاطعیت و رعایت تقوی عملیاتی می‌کند.
لطفی مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را آموزه‌های ماندگار امام راحل دانست و تاکید کرد: تا زمانیکه مردم پشت سر رهبری حرکت کنند، گزندی این انقلاب را تهدید نمی کند.
وی اضافه کرد: تمامی مسئولان قوای مختلف باید سیاست ها را در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب تدوین و ترسیم کنند چراکه با درایت همیشگی رهبری تاکنون توانسته ایم گردنه های سخت انقلاب را عبور و به این اقتدار و امینی مثال زدنی دست پیدا کنیم و از تمامیت انقلاب در مقابل توطئه‌گران دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مقام معظم رهبری در طول بیست و شش سال گذشته سکاندار کشتی انقلاب با وجود توفان‌های تند سیاسی در منطقه و جهان و فتنه‌های داخلی، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات هدایت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام ملت ایران در 15 خرداد سال 42 اشاره کرد و یادآور شد: قیام 15 خرداد واکنشی از احساسات عمیق مذهبی ملت ایران و نمایشی از به پاخاستن مردمی بود که می‌خواستند ظلم و ستم در کشور ایران ریشه‌کن شود.
لطفی در بخش پایانی سخنان خود از گسترش بدحجابی در جامعه انتقاد کرد و افزود: ترویج فرهنگ ابتذال و بی حجابی از توطئه های استکبار جهانی برای منحرف کردن مسلمان از خط اصیل اسلامی است و متاسفانه به سرعت در محافل عمومی در بازار و خیابان در حال توسعه است وکه باید بطور ریشه ای با آن برخورد شود.
خبرنگار: حسن کهزادیان *انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.