به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، علیرضا زرگوش گفت: این طرح به منظور انتقال مهارت، تجربه و دانش بین بنگاه ها و دانش آموختگان و فراهم نمودن زمینه جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان دانشگاهی از فارغ التحصیلان به مرحله اجرا در آمده است.
وی اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.
زرگوش یادآور شد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در بلوار دانشجو مراجعه و یا با شماره 32220773 تماس بگیرند.
وی افزود: پس از گزارش‌گیری از اطلاعات ثبت شده در سامانه، با در نظر گرفتن اولویت‌ها، افراد حائز شرایط شناسایی و به میزان ظرفیت بنگاه‌ها و از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه اقتصادی مربوطه معرفی می شوند.

** آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام همچنین از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال 1396 از تاریخ 6 تا 31 خرداد ماه سال جاری خبر داد.
زرگوش اضافه کرد: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال 1396 برگزار خواهد شد.
وی افزود: همه شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.
به گفته وی، متقاضیان می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 6 لغایت 31 خرداد ماه 1396 به سایت www.taavonibartar.ir مراجعه نمایند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دبیرخانه جشنواره، مستقر در اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان واقع در بلوار مدرس با شماره تماس 08432227521 است.
زرگوش یادآور شد: جشنواره تعاونی های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه و با هدف تشویق تعاون گران برتر در ایلام همزمان با سایر استان ها برگزار می شود.
دریافت و انتشار: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.