محمدرضا سپهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیماران و مراجعان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با شماره گیری شماره چهار رقمی 3890 از تلفن ثابت و شماره 0843890 تلفن همراه از خدمات نوبت دهی این سیستم بهره مند شوند و خدمات مربوط به رزرو و نوبت دهی و ارائه قطعی نوبت تلفنی را دریافت کنند.
وی افزود: این سیستم با اتصال به سیستم نوبت دهی امکان ارائه نوبت توسط تلفن به صورت گویا را فراهم کرده و نوبت های موجود در سیستم تلفن گویا به صورت صوتی برای کاربر پخش می شود و بیمار با فشار کلید گوشی در منوهای سیستم انتخاب خود را ثبت می کند.
سپهر تاکید کرد: در این سیستم نوبت دهی در نهایت برای کاربر کد رهگیری ارائه می شود که با مراجعه به مرکز و وارد کردن کد رهگیری در باجه اقدام به چاپ نوبت خود می‌کند و نوبت های اخذ شده توسط تلفن گویا در صف نوبت‌های سیستم قرار گرفته و در صورت چاپ شدن نوبت در موعد سررسید توسط باجه فراخوانی می شود.
وی به قابلیت های نرم افزار نوبت دهی تلفن گویا اشاره کرد و یادآور شد: امکان انتخاب درمانگاه مورد نظر، امکان معرفی درمانگاه ها در نرم افزار بدون محدودیت، دادن اولین نوبت از تخصص انتخاب شده و یا نوبت خالی در تاریخ های دیگر، امکان دریافت اولین وقت خالی از درمانگاه مورد نظر، نوبت دهی 24 ساعته بدون نیاز به اپراتور و امکان انتخاب زمان خالی از بین زمان های تعریف شده توسط تماس گیرنده از دیگر قابلیت های تعریف شده در نرم افزار نوبت دهی است.
سپهر اضافه کرد: همچنین از قابلیت های دیگر این سیستم نوبت دهی می توان به امکان دریافت اولین وقت خالی از پزشک مورد نظر، ذخیره شماره تلفن تماس گیرنده، تعریف و تعیین نوبت تعداد نوبت های پذیرش مربوط به هر پزشک، امکان وقت دهی اتوماتیک برای پزشکان به صورت نامحدود، امکان گزارش گیری مرحله به مرحله از نوبت ها از زمان رزرو نوبت دهی تا فراخوانی نهایی، نمایش کالرآیدی تماس گیرنده، تعیین تعداد نوبت های پذیرش مربوط به هر درمانگاه، دریافت شماره تلفن یا شماره بیمه از تماس گیرنده، امکان گذاشتن پیام های صوتی با صدای دلخواه مشتری دادن و دادن کد رهگیری به بیمار می توان اشاره کرد.
وی ابراز امیدواری کرد، دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با راه اندازی سیستم نوبت دهی خدماتی نوین به همشهریان و بیماران ارائه و از اتلاف وقت، هزینه و همچنین سرگردانی آنان در مراکز درمانی جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا، کلنیک ویژه تخصصی فجر انقلاب بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۵۳ متر مربع دارای ۲۳ مطب اختصاصی ویژه پزشکان متخصص است و برای ساخت آن ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
این طرح درمانی اواخر سال گذشته توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد افتتاح قرار گرفت.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.