یونس قیطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان ایلام که امسال برای ششمین دوره برگزار می شود 20 نفر داوطلب شده اند و در مجموع 75 نفر نیز به عنوان عضو مجمع حق رای دادن در این انتخابات را دارند.
وی افزود: این افراد با مراجعه به سایت جامع رسانه های کشور به نشانی www.e-rasaneh.ir از ساعت 10 صبح امروز بمدت 6 ساعت فرصت دارند تا به افراد مورد نظر خود رای دهند.
قیطانی تاکید کرد: پس از ثبت رای اعضای مجمع، آرا جمع آوری و شمارش می شود و افرادی که حائز بیشترین تعداد رای شده باشند از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان معرفی می شوند.
وی یادآور شد: در این انتخابات در مجموع هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و 2 نفر نیز به عنوان بازرس برای مدت دو سال با رای مستقیم اعضای مجمع انتخاب خواهند شد.
به گزارش ایرنا، اکنون 25 پایگاه اینترنتی، 41 نشریه محلی، نمایندگی 76 روزنامه سراسری و 16 دفتر خبرگزاری در استان ایلام فعال است.
حدود 200 خبرنگار نیز در این دفاتر کار تهیه فرآورده های خبری شامل اخبار، گزارش، تحلیل، و عکس رسانه های نوشتاری و پایگاه خبری اینترنتی را بر عهده دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.