محمد علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم بدون توجه به بخش های دیگر و بهبود فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه تفاوت اصلی نامزد منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دیگر نامزدها در ارائه برنامه بود، اظهار کرد: این برنامه نقطه قوت حسن روحانی در مبارزات انتخاباتی بود و باید تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن آن بکار گیرد.
وی تاکید کرد: در برنامه رئیس جمهور منتخب همه بخش ها لحاظ شده است و تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار کشور تحقق تمامی بخش های این برنامه است.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: ممکن است به صورت مقطعی مسائلی مانند ایجاد اشتغال مورد نظر قرار بگیرد اما دولت نباید در این دام گرفتار شود و به تمامی بخش های برنامه و قولی که به ملت داده است وفادار بماند.
علی اکبری اضافه کرد: دولت روحانی باید با عمل به تمام وعده های خود یادگاری اخلاقی مدیریت و وفای به عهد را در جامعه نهادینه کند.
وی یادآور شد: اگر عهدی که با ملت در قالب ارائه برنامه برای اداره کشور بسته شده است به صورت جامع و کامل محقق شود نتایج بسیاری خوبی را به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: توسعه متوازن و همه جانبه نیاز اصلی کشور است و رسیدن به توسعه پایدار ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم و نسل های آینده را نیز به دنبال خواهد داشت.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.