احمد کریمی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات کاراته کاپ آزاد گرجستان با حضور 10 کشور در تمام رده‌های سنی ششم و هفتم خرداد ماه جاری در شهر تفلیس برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات تیم منتخب سبک وادوکای ایران به چهار مدال طلا، پنج نقره و 23 برنز دست یافت که سهم ورزشکاران ایلامی از این مدال ها 2 نقره و چهار برنز است.
کریمی راد یادآور شد: در بخش بانوان خانم ها مهسا قربانی و سهیلا مومنی از ایلام در رده سنی بزرگسالان مدال نقره و در بخش آقایان نیز محمد مهدی مظفری، روح اله حربی زاده، رضا شفیعی و ابوذر حیدر نژاد از ایلام موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.
رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: حاصل حضور 45 کاراته کا مرد و زن از جمهوری اسلامی در پنجمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته کاپ آزاد گرجستان کسب 32عنوان و مدال رنگین است.
وی اضافه کرد: این مسابقات از سوم تا هشتم خرداد ماه جاری با حضور کشورهای ایران، مصر، عربستان، ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، اوکراین، روسیه و گرجستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه محسن حیدری و مریم صارمی داوری این مسابقات را به عهده داشتند، گفت: این تیم با مربیگری کیامرث اولادی، اله کرم شهگل و سجاد کرمی و به سرپرستی ابوالفضل حسن بیگی عازم این مسابقات شد.
به گزارش ایرنا، هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.