حجت الاسلام حسین حاجیلری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت در صحنه حساس انتخابات موجب اقتدار و امنیت بیشتر نظام و بیانگر حمایت همه جانبه مردم از آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: فارغ از نتیجه انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب پیروز و سربلند اصلی این عرصه مردم شریف و نجیب ایران اسلامی هستند که با وجود سختی ها و مشقت ها به انقلاب و اهداف آن وفادار مانده اند.
حجت الاسلام حاجیلری تاکید کرد: مردم در روند انتخابات انضباط و نظم را رعایت کنند و به دور از هر گونه تنش یا حاشیه ای با آرامش و فراغت خاطر به افراد اصلح رای دهند و مسئولان و هیات های اجرایی نیز اهتمام لازم در مورد برقراری نظم و امنیت را داشته باشند.
وی یادآور شد: نامزدهای پیروز باید مهمترین وظیفه و برنامه خود را خدمت گذاری به آحاد مردم بدانند و صادقانه در راستای رفع مشکلات و نیازهای جامعه تلاش کنند و خود را در برابر اقشار مختلف پاسخگو و مسئول بدانند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.