بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه استان ایلام نیز همانند گذشته با حضور حداکثری خود وفاداری شان به نظام و مقام معظم رهبری را نشان داده و فتنه های دشمنان اسلام را نقش بر آب می کنند.
وی در ارتباط با اهمیت حضور جوانان و ورزشکاران در انتخابات افزود: همان گونه که ورزشکاران در میادین ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند این بار از آنان انتظار می‌رود ضمن مشارکت در انتخابات، مردم را نیز به مشارکت حداکثری دعوت کنند.
حیدرزاده یادآور شد: جامعه ورزشی جامعه گسترده ای است و نقش تاثیر گذاری بین جوانان و اقشار مختلف دارند بنابراین با اعلام حضور خود می توانند مردم را نیز برای حضور پای صندوق های رای ترغیب کنند.
وی تاکید کرد: ورزشکاران همگام با سایر آحاد مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت حضوری بیاد ماندنی در پای صندوق های رای خواهند داشت.
حیدرزاده با بیان اینکه انتخابات شورا نیز نقش مهمی در رشد و توسعه شهرها و روستاها دارد، ادامه داد: داشتن شعار انتخاباتی از سوی نامزدهای امری مرسوم و طبیعی است و حتی شاید ضروری به نظر رسد اما باید این شعارها قابلیت اجرایی داشته باشند.
وی گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی قبل از هر چیز باید به وظایف شورا اشراف داشته و شعاری خارج از توان و وظیفه خود ندهند چرا که در مقابل مردم باید جوابگو باشند.
وی با بیان اینکه شعارها و وعده های تبلیغاتی کذب مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کند، اضافه کرد: این افراد باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با صداقت و در حد توان خود در کنار مردم به شهر و دیار خود خدمت کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: ملت مسلمان ایران در سایه وحدت و همدلی با حضور در انتخابات و با گزینش افراد اصلح، پایبند به ولایت، معتقد به ارزش‌های اسلام و نظام، قانونمند و دلسوز انقلاب، حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت در غرب کشور قرار دارد و براساس اعلام ستاد انتخابات استان، 425 هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.