محمدسلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنا بر مقررات ستاد مرکزی تبلیغات انتخابات فعالیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تا ساعت 12 امشب فرصت تبلیغات دارند و پس از آن باید شهر را از همه آثار تبلیغی پاک کنند.
وی افزود: در صورت امتناع یا تعلل ستادها از پاکسازی فضاهای شهری از اقلام تبلیغاتی کمیته امحاء تبلیغات که متشکل از فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی است این آثار تبلیغی را بعد از صورت جلسه به عنوان تخلف انتخاباتی از سطح شهر پاک می کند.
سلطانی یادآور شد: با وجود اطلاعیه ها و اخطارهای مکرر در خصوص عدم نصب پوستر در معابرعمومی در مدت تبلیغات 16 مورد تخلف تبلیغاتی از ستادهای مختلف ثبت و بعد از صورت جلسه به دادستانی و دادگستری ارجاع داده شده است.
وی با گله مندی از عدم همکاری ستادهای دایر در سطح شهر با شهرداری تاکید کرد: از ابتدای شروع رسمی تبلیغات تعداد 350 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری به جای نظافت شهر به طور شبانه روز شهر را از اقلام تبلیغی نامزدها پاکسازی می کنند.
وی یادآور شد: از بین 145 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 110 نفر در طرح تبلیغات پاکیزه شهرداری شرکت کردند و شهرداری نیز 300 بنر از این نامزدها را در 150 نقطه شهر نصب کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت در غرب کشور قرار دارد و براساس اعلام ستاد انتخابات استان، 425 هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
خبرنگار: زهرا موسوی **انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7172
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.