نورالدین رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی، تثبیت جایگاه کشورمان در منطقه و جهان و نا امیدی و یاس دشمنان می شود.
به گفته وی، حمایت همه جانبه مردم از نظام با شرکت گسترده در انتخابات همچنین جرقه های امید را در دل تمام مسلمانان و مستضعفان جهان روشن می کند زیرا چشم امید همه مظلومان و آزادی خواهان به ایران به عنوان مشعل دار بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.
وی افزود: مردم با هر تفکر و گرایش سیاسی، نامزدهای مورد نظر خود در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق رسانه های تصویری، شنیداری، فضاهای مجازی، جلسات پرسش و پاسخ و برنامه های خاص مشاهده کرده و از همه مهمتر بر اساس شاخص هایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیان فرمودند، انتخاب می کنند.
دکتر رحیمی با بیان اینکه مردم از نامزدهای مورد نظر انتظاراتی دارند، تاکید کرد: نامزدها باید بر اساس نقاط قوت، تهدیدها، فرصت های موجود و با نگاه به آینده در کشور برنامه های خود را ارائه دهند تا مردم با آگاهی و شناخت بیشتر در انتخاب فرد شایسته اقدام کنند.
وی یادآور شد: همه ما اعضای یک پیکر بنام نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیدگاه های مختلف هستیم اما حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اصل نظام در این برهه حساس وظیفه همگانی است.
مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان ایلام گفت: نکته قابل توجه در این برهه حساس تلاش همه جانبه دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از طریق وارونه نشان دادن اخبار و اطلاعات و ایجاد جنگ تبلیغاتی است چون سعی دارند اهمیت حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نشان دهند.
دکتر رحیمی اضافه کرد: مردم با شعور سیاسی خود همچون گذشته با درایت و هوشیاری و پرهیز از هرگونه اقدامی که زمینه ساز تفرقه باشد حضور گسترده خود را برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود روز جمعه 29 اردیبهشت پای صندوق های اخذ رای نشان خواهند داد.
وی با بیان اینکه شور و نشاط در انتخابات باید همراه با شعور و معرفت باشد، افزود: نامزدها نیز باید با رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه اقدام نسنجیده، مردم را به حضوری آگاهانه در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشویق و ترغیب کنند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت در غرب کشور قرار دارد و براساس اعلام ستاد انتخابات استان، 425 هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.