فاطمه رشیدی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: سیاه نمایی ها و دروغ افکنی ها شاید فضای فکری و سیاسی جامعه را متشنج کند و تاثیر منفی در میزان مشارکت انتخاباتی بگذارد اما نمی تواند مبنای رفتار و رای ملت قرار بگیرد.
به اعتقاد وی ،مردم بعد از تجارب گذشته توانایی دقیق تشخیص ادعاهای غیر واقعی و بی مبنا از برنامه هایی که متناسب با مقدورات و توان اجرایی کشور هستند دارد.
وی خاطر نشان کرد: شعارها و وعده هایی که قالیباف در مناظره ها و سخنرانی های تبلیغاتی اعلام کرد بسیار بزرگ و غیر عملی بود و توان اجرایی و پشتوانه قانونی برای عملیاتی شدن آنها وجود نداشت.
وی در خصوص نتیجه انصراف قالیباف یادآور شد: براساس شواهد نوع نگاه و جایگاه اجتماعی و سیاسی طرفداران قالیباف با شرایط و آرای دیگر نامزد جمنا همخوانی ندارد و به جمع هواداران وی نمی پیوندند.
وی با انتقاد از صدا و سیما و همچنین فعال بودن ستادهای انتخاباتی قالیباف گفت: وقتی یک فردی از حضور در انتخابات انصراف می دهد دیگر چه معنی دارد در یک رسانه ملی به بیان دیدگاه ها و برنامه هایش بپردازد و همچنان ستادهایش فعال شوند.
وی گفت: ایران مردمی هوشیار و با درایت هستند و انتخاب آگاهانه آنان اجازه بازگشت به قبل را نمی دهد زیرا مردم همواره به دنبال پیشرفت هستیم و با امید به سمت آینده حرکت می کنیم.
وی از همه اقشار مختلف مردم خواست که از حضور در پای صندوق های رای کنار نکشند و با حضور آگاهانه خود توطئه های دشمنان نظام را خنثی کنند و به تکلیف سیاسی خود در قبال آینده کشور توجه اساسی نشان دهند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی*** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.