به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه گفت: در این حادثه که صبح امروز اتفاق افتاد یک نفر از سرنشینان خودرو پی کی کشته و پنج نفر هم زخمی شدند.
وی اظهار کرد: این حادثه در منطقه تخت خان در جاده ارتباطی ایلام - مهران روی داد و یکی از سرنشینان این حادثه بدلیل شدت جراحات به پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ همتی زاده با توصیه به رانندگان جهت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزود: رانندگان در هنگام رانندگی کاملا قوانین را رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تاکنون 12 نفر در حوادث جاده ای استان ایلام جان خود را از دست داده و چندین نفر نیز دچار مصدومیت شده اند.
استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی است.
توپوگرافی خشن، وجود ناهمواری و پستی و بلندی فراوان در کنار کوهستانی بودن بخش عمده ای از ایلام باعث شده این استان در مقایسه با دیگر مناطق کشور حتی استان های همسایه از حیث راه از کم توسعه ترین مناطق باشد.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.