به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجید انصاری عصر دوشنبه در جمع هواداران حسن روحانی در حسینیه حائری شهر ایلام اظهار کرد: ایران در پیچ مهمی از تاریخ قرار گرفته است که این انتخابات مسیر ده ها سال آینده کشور را ترسیم می کند.
گزیده سخنان معاون حقوقی رئیس جمهوری در این همایش انتخاباتی در پی می آید:
* این روزها لیله القدر زندگی ماست و قرار است ما با انتخاب خود نه فقط سرنوشت چهار سال آینده بلکه دوره های دیگر را رقم بزنیم.
* امام راحل تصویری از نظام سیاسی اسلام ارایه کردند که در قانون اساسی جمهوری اسلامی به نام جمهوری اسلامی یعنی نظامی که جمهور در آن همه کاره است.
* نظام اسلامی بدون مردم و جمهوریت نظام اسلامی نیست و در مقابل نظام بدون اسلامی جمهوری نیست چون مردم را خواستند.
* ما می خواهیم راه نیمه تمام رفته را به گونه ای ادامه و تحکیم بخشیم که ریل های نرم افزاری و سخت افزاری توسعه ای آن برای 10، 20 و 100 سال آینده ایجاد شود.
* انتخابات دوازدهم فراتر از تاثیرهای 4 سال آینده است و شرایطی را رقم می زند که راه و مسیر ده ها سال کشور را مشخص می کند.
* ملاک ولایت مداری این است که در مسیر رفاه مردم حرکت و عمل کنید، مردم اگر خواستید مدعیان ولایت مداری را بشناسید ببینید کدام یک در خط انبیا که همان دغدغه مردم داری و رفع مشکلات جامعه است، حرکت می کنند.
* انقلابی واقعی کسی است که انقلابی گری را در درک و فهم و شعور درست می داند، دولتی انقلابی است که به مردم خود احترام می گذارد.
* انقلابی مومن همیشه زیرک و باهوش است، انقلابی مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.
* شما باغ های و زمین های کشاورزی تهران را نابود کردید که برج های بزرگ بسازید، صادقانه به مردم بگوبید صاحبان این برج ها از چهار درصد هستند یا 96 درصد؟
* صد در صد حقوق های نجومی که رقم آنها 24 میلیارد تومان بود به خزانه بازگشت، به مردم بگوبید چرا با لابی مانع تحقیق و تفحص مجلس از املاک نجومی شدید؟ حتی جلوی تحقیق و تفحص شورای شهر را نیز گرفتید.
* دکتر روحانی در جمع کارگران معدن حاضر می شود و می گوید بگذارید کارگران هر چه فریاد دارند بر سر رئیس جمهوری خود بریزند.
* آقای روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفتند که کشور لب پرتگاه بود، اقتصاد ملی در آستانه ورشکستگی قرار داشت و روابط خارجی بدترین وضعیت خود را تجربه می کرد تحریم ها نیز تهدید بود که روی تهدیدهای دیگر انباشته شد.
* در این مدت فعالیت دولت یازدهم لحظه ای نبوده است که شخص روحانی و دیگر اعضای دولت از سوی رسانه های رقیب از خبرگزاری ها، سایت ها، بولتن ها و تریبون ها نه مورد نقد بلکه تخریب قرار نگرفته باشند.
* در این مدت روحانی در یک کارزار نابرابر رسانه ای مشغول کار بوده و انواع و اقسام تخریب ها علیه وی انجام شده است.
* مردم در سال 92 انتخاب کردند که با عقل و تدبیر و دانش کشور اداره شود و دولت نیز با برنامه ریزی کارشناسی و عقلایی مسیر توسعه و اولویت های کشور را تعیین کرد که در این مدت حرکت های موفقی انجام شده که برخی از آنها محقق شده و بقیه نیز با همراهی مردم به بار خواهد نشست.
* برجام از دید من یک افتخار تاریخی برای ملت ایران است که به مراتب بزرگ تر از ملی شدن صنعت نفت است در ملی شدن صنعت نفت ما فقط با انگلیس رو به رو بودیم اما در برجام این کل دنیا بود که مقابل ما قرار گرفته بود، آنجا تهدید نظامی و تحریم نبود اما در برجام اینها وجود داشت.
* دولت با هنر دیپلماسی و پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر آقای ظریف و تیم او موفق شد این سنگ بزرگ را جلو پای ملت ایران بردارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز دوشنبه به منظور شرکت در جشنواره نشاط و امید جوانان استان ایلام به مناسبت روز جوان به این استان سفر کرد، سخنرانی در جشنواره جوانان، شرکت در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات استان، حضور در منزل شهدا و دیدار با مادر شهید کشکولی و سخنرانی در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی در شهر ایلام از برنامه های سفر معاون حقوقی رئیس جمهوری بود.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9102/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.