به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: همه باید با حضور حماسی و حداکثری خود در این روز در خلق یه حماسه دیگر مشارکت کنند.
وی افزود: در شرایط کنونی، حضور گسترده و پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق های رای برای پیشرفت کشور و تثبیت اقتدار نظام اسلامی بسیار ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه مهمترین برنامه رئیس جمهور آینده کشور باید شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد و رانت باشد، تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه ها و اولویت های رئیس جمهور آینده رفع مشکلات ناشی از تحریم ها است که باید کوشش کند در این زمینه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، محدودیت ها به حداقل برسد.
وی یادآور شد: رانت خواری و فساد اقتصادی امروز یکی از چالش ها و مسائل اصلی به شمار می رود که کشور را دچار رکود کرده است، ثروت های کلان کشور در اختیار اقلیتی است که وابستگی آنها به مراکز قدرت باعث شده حاشیه امن داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام اضافه کرد: این اقلیت هم تسهیلات بانکی در اختیارشان است و هم اینکه از پرداخت بدهی های خود فرار می کنند.
وی گفت: کاش اجازه می دادند این رانت خواران و کسانی که اختلاس می کنند را معرفی کنند تا برای مردم مشخص می شد چه افراد و شخصیت هایی پشت آنان هستند و از اینها حمایت می کنند.
وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) و نیمه شعبان اشاره کرد و ولادت امام زمان (عج) را تبریک گفت و با اشاره به آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: نقش وزارت اطلاعات و حضور هوشیارانه سربازان گمنام ولی عصر (عج) در تامین و ایجاد امنیت کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی یادآور شد: حضور مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان ایلام که 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور بحران زاده عراق دارد باعث شده در یک دهه گذشته کوچکترین مورد ناامنی در این منطقه مرزی و مهم از خاک جمهوری اسلامی ایران رخ ندهد.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.