به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از ایلام مصطفی میرسلیم؛ در گردهمایی حامیان خود در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر افزود: مناظره دارای قواعدی است و اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این قواعد را پذیرفته اند باید طبق آن عمل کنند و اگر قواعد را نمی پذیرند نباید در مناظره شرکت کنند.
وی اظهار کرد: مطرح کردن بحث 4 و 96 درصد و تقسیم ملت به 2 دسته، تنها یک شعار برای کوبیدن رقیب بود و نامزدها باید در این مناظره ها بگویند که برای درمان دردهای مردم چه می کنند.

** همه نامزدهای اصولگرا تا آخر می مانند
میرسلیم در پاسخ به سئوالی در خصوص امکان انصراف 2 نامزد اصولگرا به نفع یکی دیگر گفت: ما همدیگر را تقویت می کنیم اما معنی سیاسی آن این نیست که به نفع همدیگر کنار برویم زیرا معلوم نیست انصراف هر کدام از ما به نفع رقیب است یا ضرر او.
این نامزد ریاست جمهوری گفت: به عنوان یک فعال سیاسی و بر اساس محاسبات چند ساله ام می گویم که همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تا آخر می مانند و درست نیز همین است اما انتخاب نهایی با مردم است.
وی یادآور شد: ما سه نامزد اصولگرا دارای نیت و اهداف مشترک هستیم اما سوابق و حوزه فعالیت مان مشترک نیست.

** طرح افزایش یارانه ها برای جلب آرای عوام است
وی با بیان اینکه وعده چند برابر کردن یارانه ها غیرعلمی است، اضافه کرد: به جرات می گویم که این تنها یک شعار برای به دست آوردن رای عامه مردم است.
میرسلیم تاکید کرد: برخی برای اینکه رای عوام را جمع کنند این گونه شعارها را مطرح می کنند و کاری به تحقق آن هم ندارند.
وی یادآور شد: شعار و قول و قرار بیخودی به چه درد می خورد؟ به مردم بگویید با اتکا به چه چیزی و بر اساس کدام عملکردتان این قول ها را می دهید؟
به گزارش ایرنا، این گردهمایی به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد که دبیر این انجمن در ابتدای نشست در سخنانی خواستار توجه بیشتر به مشکلات استان ایلام شد.
وقتی 'نظری'، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در سخنان خود، با ادعای اینکه درآمدهای استان ایلام برای زیباسازی پایتخت هزینه می شود، از این وضعیت انتقاد کرد، با پاسخ 'احسنت' میرسلیم مواجه شد.
در این گردهمایی پس از سخنرانی سیدمصطفی میرسلیم، دانشجویان سئوالات خود را به صورت کتبی از وی پرسیدند.
میرسلیم امروز در بدو ورود به استان ایلام با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس با سه خانواده محروم ایلامی دیدار و گفت و گو کرد.
وی همچنین پس از نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرده و عصر امروز در سالن هلال احمر در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636379
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.