شاید برخی یادشان رفته که همین یارانه ها و هدفمندی که آغاز شد چه بل بشویی در نظام پولی و ارزی و بازار طلا و سکه و اصناف و بنزین بوجود آمد، یک شبه منزل چهل متری نرخش به مثابه زمین در کره مریخ شد و تورم روی تورم گریبان همه اقشار را چاک چاک کرد.
بهای نفت، برق و آب و سایر حامل های انرژی آنچنان افزایش یافت که مردم آرزو می کردند کاش چهل و پنج هزار یارانه را نداشتند اما قیمت ها سرجای اولش بود.
حالا در این هاگیر و واگیر وعده های انتخاباتی دوباره تعهد دیگری مبنی بر سه برابر کردن یارانه ها از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری به گوش می رسد به راستی اگر برخی ها فریب این وعده را بخورند و به طمع پول بیشتر رای خود را پیش فروش کنند آیا اطمینان دارند که فردا روز بهای حامل های انرژی و دیگر کالاها چندین برابر نشود ؟
دوباره دل نگران گرانی اقلام خوراکی و صف برای کمبود پودر لباسشویی و قند و روغن، برنج همه ملت را درگیر خود کند!!
آیا فکری برای تامین این اعتبار از خزانه دولت شده یا دوباره چشم طمع به بهای اندک پول حاصل از فروش نفت است و پرت کردن آن بی آنکه زیر ساختی ایجاد شود و توسعه حاصل شود و چرخ صنعتی به حرکت درآید و رونقی در بازار ایجاد شود و شغلی برای جوانی رقم بخورد؟
کاش وعده های انتخاباتی از جنس امید باشد تا بیشتر شور و نشاط را در بین مردم به وجود آورد.
کاش حس اعتماد به بلوغ سیاسی مردم و باور آن در کاندیداها به وجود آید تا به تشخیص مردم در انتخاب اصلح اعتماد کنند و بدانند که همه صلاح امور را و اقتدار و عزت نظام را بیش از مادیات گذرا دوست دارند.
امروز همه خواهان زیر ساخت های مناسب توسعه ای و رفاه و تداوم امنیت و آرامش روانی در منطقه هستند، امروز مردم آنچنان به باور و اعتماد به انتخاب خود رسیده اند که وعده پول رای آنها را بر نخواهد گرداند.
مردم ایران از شعور و آگاهی بالایی برخوردارند و اجازه نخواهند داد که ترفندها و وعده های انتخاباتی بی اساس سرنوشت سیاسی کشورشان را تحت تاثیر قرار دهد.
بی گمان همه مردم با نشاط و حضور حداکثری بار دیگر در پای صندوق های رای حضور می یابند تا به همه دشمنان بفهمانند که این انقلاب با نام خمینی به عشق خمینی و خامنه ای همچنان تداوم دارد و طلایه دار و نوید بخش روزهای پر امید و درخشانی برای بهتر شدن فردای ایران عزیز خواهد بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار خبرگزاری مرکز ایلام
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.