به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار کرد: در کتاب‌های شهید مطهری، اسلام ناب موج می‌زند، امام راحل در خصوص کتاب‌های این شهید گرانقدر فرمودند شهید مطهری یکی از ایدئولوگ‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و برای همه ما درس و الگوست و باید راهش را ادامه دهیم.
وی افزود: مطهری شهید راه دفاع از ارزش های والای اسلامی و مبارزه با التقاط بود، همان گروه های منافقی که این شهید بزرگوار را به درجه رفیع شهادت رساندند دارای افکاری التقاطی بودند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: برداشت این گروه برداشتی التقاطی بود، در این راستا و در سال‌های قبل از انقلاب شهید مطهری از طریق نوشتن کتاب‌هایی مانند اصول فلسفه و روش رئالیسم، در راستای مبارزه با اندیشه‌های کمونیسم و مارکسیسم، خط بطلانی بر اندیشه مارکسیستی و کمونیستی کشید.
حجت‌الاسلام عباسی یادآور شد: بحث التقاط امروز هم در جامعه مطرح است، عالمان دینی از حریم دین، قرآن و سنت دفاع می‌کنند، بر اساس آیات قرآن کریم باید از مرزهای دین و دین ‌داری پاسداری و دفاع شود اگر این راه ادامه نداشته باشد بواسطه بحث‌های سیاسی و انتخاباتی، اصول و ارزش‌های دینی را زیر سؤال می رود.
وی گفت: بزرگترین افتخار استان ایلام این است که استانی یکدست شیعه و ولایتمدار است، این‌ گونه سخنان و بحث‌ها را مطرح کردن و توهین به ارزش‌ها، جز زیان و ضرر اخروی و دنیوی برای گوینده ثمری ندارد.
حجت ‌الاسلام عباسی اضافه کرد: به طور قطع این‌ گونه موضع‌ گیری ها یک جریانی است که به بهانه بحث‌ها و جریانات سیاسی و انتخاباتی، بنیان‌گذار نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال می‌برند، منافقین را تطهیر می‌کنند و از لکه ننگ مزدوری صدام و رژیم بعث و آمریکا جنایتکار و اسرائیل تبرئه می‌کنند.
وی اشاره به اینکه طبق آمار رسمی در دهه 60 به بعد 17 هزار ایرانی به دست منافقین به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، افزود: منافقین رسواتر از این هستند که عده‌ای در داخل کشور از آنان حمایت کنند، امام راحل فرمود که منافقین از کفار بدترند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: کسانی که از منافقان حمایت می‌کنند خود را جزو کدام گروه و سازمان منافقین می‌دانند، اگر جزو سازمان منافقین می ‌دانند تکلیف قانون با این‌ها کاملا روشن و مشخص است و اگر خود را جزو منافقان نمی‌دانند، پس چرا از آنان دفاع می‌کنند، دفاع از منافقین شایسته یک ایرانی نیست.
وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که به اسم اسلام، افکار سکولاریستی و مارکسیستی را وارد جامعه می کنند، وظیفه همه مسلمانان است که از مرزهای دین پاسداری کنند، شهید مطهری، شهید راه مبارزه با افکار التقاطی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: در این مقطع زمانی که شدیدترین شبهه ها با استفاده از شبکه‌های پر تعداد مجازی و ماهواره ای در کمترین زمان منتشر می‌شوند وظیفه فعالان فرهنگی و عقیدتی پاسخ‌گویی به شبهات است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهند ه: شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.