به گزارش ایرنا، محمد سلیمانی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان ایلام اظهار کرد: ایران اسلامی کشوری پهناور و دارای مردمی عزیز، شریف و فداکار است.
به گفته وی، ملتی که با گذشته بیش از 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، همچنان عاشق امام راحل و رهبری گرانقدر و نظام اسلامی هستند.
وی افزود: در مناسبت هایی که در طول سال همچون راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن برگزار می شود سیل جمعیت مردم در صحنه هر فکری سویی را که در ذهن دشمنان انقلاب و نظام است، باطل و خنثی می کند.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرنوشت کشور بسیار مهم است لذا مردم باید در انتخابات نامزد اصلح تلاش و فردی را سکاندار اداره کشور کنند که در مناطق محروم محرومیت زدایی کرده و شب و روز خود را وقف امور مردم کند.
سلیمانی یادآور شد: بحث امروز انتخابات ما بحث جناح های اصولگرا و اصلاح طلب نیست بلکه نکته اصلی این است که دولتی بر سرکار آید که بتواند مشکلات مردم را حل کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلاورمردی های مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: مردم این استان شجاع و فداکار و شایسته بهترین خدمات هستند.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از 6 نامزد تایید شده پست ریاست جمهوری اسلامی ایران، فعالیت خود را از عصر یکشنبه دهم اردیبهشت به صورت رسمی در استان ایلام شروع کرد.
در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام، محمد سلیمانی نماینده اسبق مجلس و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم، مسئولان ستاد استان و تعدادی از چهره های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقشار مختلف مردم ایلام حضور داشتند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.