سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت امسال نیز حتما در آرامش و بدون مشکل برگزار می شود.
وی افزود: سپاه نیز همچون انتخابات گذشته در امر تامین امنیت برگزاری انتخابات با نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین حفاظت و امنیت انتخابات، همکاری می کند.
سرهنگ طهماسبی تاکید کرد: برنامه ها و اقدام های محسوس و غیر محسوس برای تامین کامل امنیت و حفاظت از انتخابات 29 اردیبهشت از سوی دستگاه های نظامی و امنیتی از جمله سپاه در حال انجام است.
وی یادآور شد: هدف همه مجریان و متولیان انتخابات ایجاد امنیت خاطر برای مردم است که این همه پرسی سیاسی در فضایی آرام بدور از هر گونه تنش و همراه با صیانت از آرای مردم برگزار شود.
شرهنگ طهماسبی اضافه کرد: سپاه استان ایلام به عنوان همکار و همراه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با این نهاد نظامی همکاری می کند و در صورت درخواست پلیس، سپاه برای بکارگیری نیرو به منظور کمک به حفاظت و امنیت انتخابات در نقاط مختلف استان آمادگی دارد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
این دوره از انتخابات در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفری برگزار می شود.
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و 77 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع 97 درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.